Community 🤼

Mijn aangemaakte factuur niet zichtbaar in overzicht…

JD

Mijn aangemaakte factuur is niet zichtbaar in overzicht… (aangemaakt 14/04/2025) Als ik hem opnieuw probeer in te geven krijg ik een melding dat dit factuurnummer (2025-10) reeds bestaat. kan dit een foutje zijn in het systeem?

  • Dag JD,

    We zijn nu al een aantal dagen verder, is het probleem opgelost?

    Hebt u onder ‘Rapporten’, inkomsten & uitgaven al gecontroleerd?

    Mvg, KC

  • Opgelost! Vriendelijk bedankt!

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten