Kan ik een mail met betaalbevestiging gebruiken om in te brengen in mijn kosten? Doe ik dit gewoon met een screenshot?
Hét boekhoudplatform voor Belgische eenmanszaken 🇧🇪
Verstuur ze in enkele klikken via handige templates en via Peppol (e-invoicing).
Al je kosten altijd correct ingegeven. Foto’s van bonnetjes via de app.
Je belastingaangiftes automatisch in orde. Dien ze in max. 3 minuten in.
Altijd vat op je cijfers. Mis geen deadline dankzij jouw persoonlijke tijdlijn.
Stel al jouw vragen in onze top community of bekijk onze video’s in het leercentrum.
Je boekhouding steeds binnen handbereik met de Dexxter app.
Specifiek voor starters & eenmanszaken zoals jou 🧐
Voor accountants
Voor starters
Stories
Wekelijks organiseren we webinars over zelf boekhouden specifiek voor jouw statuut.
Leer Dexxter op je eigen tempo kennen. Je kan de cursussen bekijken of lezen.
Alles over boekhouden voor eenmanszaken 🧠
Community 🤼
Kan ik een mail met betaalbevestiging gebruiken om in te brengen in mijn kosten? Doe ik dit gewoon met een screenshot?
Hallo LV,
een betaalbevestiging die u van uw leverancier ontvangen hebt per mail kan je niet inbrengen als kost als hier niet alle wettelijke vermeldingen op staan: ‘factuur’, gegevens leverancier en gegevens van jou, bedragen excl. incl. BTW,..
Vaak krijgt u na een betaalbevestiging een volgende mail met een factuurbijlage. Of een papierenversie bij de levering van uw aankoop.
Mvg KC
We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1078453141?share=copy
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
Community 🤼
Eenvoudig, begrijpbaar en betaalbaar boekhouden voor eenmanszaken
Over zelf boekhouden