Community 🤼

Factuur aangemaakt maar niet afgewerkt, en niet bezorgd aan klant. Wat nu?

TS

Ik was gestart met de aanmaak van een factuur. Deze was nog niet afgewerkt, en dus ook niet verstuurd naar klant. Ik wist niet dat hiervoor al een factuurnr werd aangemaakt, en in concepten werd opgeslagen. Ik ben dus gewoon een nieuwe aanmaak gestart.

Nu staat er in mijn overzicht van de facturen een 2de lijn op deze klant. Dus 1 lijn met niet afgewerkte, en dus ook niet verzonden factuur. En dan een 2de lijn met de afgewerkte factuur, die al werd verzonden naar klant, en ondertussen al betaald werd.

Wat moet ik nu doen met die 1ste, foutieve factuur? Gewoon verwijderen? Of een creditnota aanmaken?

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten