Community 🤼

Verwerken van aankoopfacturen

EK

Ik kan mijn facturen, die ik geüpload heb, niet inboeken. Normaal moet je er dan op klikken en kun je inboeken. Nu zie ik enkel de factuur. Is er iets veranderd?

  • Oei, dat lijkt anders te lopen dan zou moeten. Dan zou ik zeker even contact opnemen met onze support 🙂 Stuur hen gerust een screenshot door als je denkt dat dat kan helpen, des te sneller ze je kunnen verder helpen!

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten